Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, January 16, 2013

Pertanyaan

alhamdulillah.. semenjak aku buat entry pasal tips kehamilan.. ada juga insan yang sudi message aku untuk perkongsian masalah.


apa yang bole aku jawab.. 


ya.. ni je la yang mampu aku jawab.. sebab masa mengandungkan arwah Qaisara.. memang aku ade bleeding sket masa awal kehamilan.. tapi darah coklat.. masa tu hubby ada kat tempat operasi. aku sorang-sorang je ada dekat rumah. alhamdulillah hubby dapat balik untuk jenguk aku dan bawak aku pergi klinik. aku pergi scan dekat klinik swasta di sri aman.. alamak.. lupa da nama klinik tu.. huhu.. doc kata janin semuanya ok.. masa tu usia kandungan baru je 6 minggu. cuma doc suruh aku banyakkan rehat.. seingat aku.. masa kena tinggal sorang-sorang aku letih dengan alahan je.. muntah-muntah.. pening dan takde sape yang nak jaga aku.. 

tapi lepas tu alhamdulillah.. dah takde kuar darah lagi dah.. memang aku rehat betul-betul la.. tapi kerja rumah ada gak buat sikit-sikit.. takan la nak biar pinggan kat sinki tak basuh.. baju bertimbun tak basuh.. huhu

buat si bakal ibu yang bertanya pada aku.. aku hanya boleh kongsi kan sedikit info yang aku dapat dari dr zubaidi. memang aku suka baca blog dia kalau nak dapat info tentang kesihatan..

sila lihat dekat blog DR ZUBAIDI ni yer puan.. harap boleh membantu.. klik sini.. DUPHASTON DAN KEGUGURAN 

saya doakan kandungan puan yang bertanya tu dalam keadaan yang sihat.. semoga banyakkan berehat yer :)



No comments: