Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, January 2, 2013

Aquaria KLCC

sabtu lepas.. hubby ajak aku kuar sebab nak bawak kawan n wife dia pusing-pusing KL.. kawan sekampung dia.. dalam tengahari kitorang keluar.. ambil dekat hotel palace area jalan masjid india tu pas tu bawak pergi makan dekat restoran MZ .. situ memang tempat fav hubby.. aku pon suka.. hiks..

pas tu da tak tau nak pergi mana.. aku ajak pergi KLCC jer.. dalam KLCC pon jalan tanpa arah tujuan. aku suggest pergi Aquaria. ala mesti dorang ni tak pernah pergi.. termasuk hubby aku.. haha.. aku da pernah pergi 2 kali ngan famili aku .. sebelum kawin dulu la.. bila da masuk situ.. terserlah kegembiraan mereka bila tengok ikan-ikan yang ade dalam tu.. ahaha.. aaa tak sia-sia cadangan aku tu kan..

sebelum masuk area aquarium.. ada iguana ni.. huh besar nya ko

ohh aku suka aquarium begini.. gelap puloks

heh.. rajin lak hubby aku ambik gambo bini dia

eh besarnya kau

ade orang menyelam dalam tu.. kan ade ikan jaws dalam aquarium ni.. haihhh ngeri mak

kami.. =) ok saya memang da gemox

hubby teringin potret kami dikatunkan.. kalau perasan.. salah sorang karikatur ni adalah pelakon Gila-Gila dkat astro.. hehe

ini la hasilnya.. idok sama lansung! hahah

keluar dari aquaria ni .. terus hantar kawan hubby ke KL Sentral.. ye la da petang ... da puas dan penat berjalan.. hehehe... next time kita jalan-jalan lagi yer...

No comments: