Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, January 3, 2013

Malam Tahun Baru

hepi new year! eceh baru nak wish.. tapikan.. tapikan.. pada aku new year aku ikut bulan islam.. dah hepi new year da hari tu.. tapi takpe la... bukan benda jahat pun kan.. kejap je tahun 2012 da habis.. sekarang da masuk 2013 pulak. umo pon makin meningkat la yer.. hehehe..

malam new year hari tu .. lepas makan-makan ngan kakak, abg ipar serta anak-anak dorang dari pahang kat mee udang mak jah wangsa maju.. hubby bawak aku pusing KL.. nak tengok suasana new year katanya.. kalau ikutkan aku.. aku nak balik rumah jer.. coz every year pun aku new year depan tv je..

memula masuk kat jalan bukit bintang.. area pavillion.. hoh meriahnya la haih.. ramai tul manusia.. lepas tu pergi dataran merdeka.. kitorang ni pusing-pusing dalam kereta jer.. hubby ajak aku jalan.. dia nak parking kereta.. uihh tak koser aku.. kat dataran pon ramai jugak manusia..

see.. hakak rela dok dalam kereta je.. hehe.. driver  kat sebelah tu asik posing mcm tu je kalo bergamba.. ish ish

ambik gambar pon dari dalam kereta je... banyak lagi permandangan yg bole dilihat.. battery kong..

malam tu.. tengok bunga api dari beranda dapur rumah aku je... hehehe... jadi la..

lepas tu... esoknya kan cuti.. so.. aktivitinya berjalan lagi la.. hish tak reti dok diam betul yer.. ajak hubby g jackel kl... cari punya cari.. jumpa la.. ramai gak orang.. dah tu .. kata wat sale kan..



ini la hasil rembatannya... baju raya tau u'olls.. haha awalnya soping raya.. takde la.. nanti nak raya.. takde la nak guna duit banyak sangat.. macam gini la kalo da hidup berdua.. kena la pandai-pandai bajet... ye ke tidok??? heheh..

haih.. hari ni tak de air...runsing tul tengok pinggan banyak tak basuh dalam sinki dapur...... sampai bila la takde air ni... cepat la betulkan pam yang rosak tuuuu!

No comments: