Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, January 2, 2013

Kembali kesekolah!

eceh.. macam la aku nak pergi sekolah lagi kan.. thehe.. sebenarnya nak cerita pasal jamal je.. dan sepatutnya tajuk tu kena tukar hari pertama pergi sekolah! jamal baru masuk tadika smart reader disetiawangsa.. hari ni hari pertama dia pergi school.. aku tak terlibat apa-apa pun hari ni.. sebab mama dia.. a.k.a my sister.. yang pergi hantar n ambil dia dalam minggu ni.. minggu orientasi kan.. kena la mama dia yang jenguk2.. pepagi lagi aku da sms dia tanya pasal jamal.. jom layan gambar.. ade yang kakak aku mms .. ada yang aku ambil dr fb dia..

dipagi hari nak pergi sekolah.. 

dalam kelas.. ok jer mula-mula ni

kakak aku cakap ni dia dok kelas orang lain.. haih sabo je la

ni da balik.. aku ada sekali.. tunggu kakak rojak siapkan rojak buah aku

aku lak excited nak tengok jamal pergi sekolah.. tengahari tu kakak ajak aku pergi makan tengahari lepas ambil jamal kat sekolah. jamal sorang naik atas panggil aku .. ngan muka nangis-nangisnya.. hahaha... degil lagi.. taknak masuk kelas.. kakak aku kata dia wat hal dia sendiri je.. main sorang-sorang.. orang lain dok kaler-kaler gambar. dia main playground.. ekekek jamal.. jamal.. takpe la .. baru permulaan.. nak berkawan pon tak reti lagi dia ni.. ish ish.. mane tak nya.. kawan ngan mama.. ngan abah.. ngan ashu je.. balik makan.. dia terus tido kat rumah aku... letih sangat ke? takde la.. sebab dia selalu tidur lewat.. ha rasakan.... minggu depan baru duty aku bermula.. jadi supir jamal.. tak merasa nak hantar anak sendiri pergi sekolah lagi.. hantar anak sedara pon jadi la.. anak gak kan.. hehehe... 

dekat facebook .. macam-macam status para ibu bapa update pasal kemasukan sekolah anak dorang.. hihihi.. kelakar pon ade.. sweet sangat kan.. pada ibu bapa yang baru hantar anak-anak kesekolah.. semoga kalian tabah untuk melepaskan anak-anak kalian kesekolah.. hihih.. *aku nanti mcmana la nanti ek???  =P


1 comment:

cha said...

eh tak potong rambut haha. biasala budak2 kan kak. btw happy new year kak :D