Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, January 8, 2013

Day 1

Day one aku ambil jamal kat sekolah.. Sebab sebelum ni mama dia yg ambilkan.. excited gak aku.. Ramai jugak student kat situ. Comel2 semuanya.. Masuk je dalam kereta.. Aku soal dia..

Aku : jamal belajar apa hari ni?
Jamal : jamal belajar makan
Aku : haha.. Makan ape?
Jamal : makan bubur je
Aku : bubur ape?
Jamal : bubur nasik!

Adeh... Tu je yg dia ingat. Mesti sedap bubur nasi tu.. Sebab tu dia ingat. Hehe.. Pas tu pergi stesen lrt setiawangsa lak *sebelah tu je.. Tunggu abang aku datang dr port dickson.. Sambil tunggu tu sembang ngan jamal. Tak habis2 dia dok bodek nak kan hp aku.. Sebab nak main game. Mana la boleh.. Sebab aku pun tunggu call.. Pastu senyap je dia kat seat belakang..ingatkan merajuk... Rupa2nya...

Dah kelaut.... Hahaha


No comments: