Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, December 19, 2012

Ole-Ole Cameron dan Chiang Mai

hari tu kakak aku yang pergi ke cameron highland dan chiang mai bagi aku cenderahati dari sana.. dari cameron.. of cos la aku dapat strawberry… sebab aku yang mintak.. haha.. terima kasih sis..

C360_2012-12-10-17-05-33merah-merah u ollss… tapi stoberi memang la kalernya merah pun kan? huuu

pas tu masa aku balik manjung hari tu kakak aku lagi sorang pergi company trip ke chiang mai.. aku tak tau kat sana ape yang menarik.. so.. aku tak mintak apa-apa pun.. tapi.. my sis ni memang baik.. tiap kali pergi ke tempat orang.. ade je ole-ole yang dia bagi untuk aku .. heheh thnx sis..

C360_2012-12-11-18-25-10taraaaa.. pink tu beg.. ade buah rantai .. fridge magnet dah buah delima.. uihhh besar tul buah delima tu,.. jenuh nak bagi abis sorang-sorang.. tapi sedap.. very juicy.. thnx again to both of my sister… luv ya… muaaah!

No comments: