Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, December 22, 2012

NEBES! *nervous


huhuhu tiba-tiba aku jadi nebes bila tau cuti sekolah da nak abis.. ehhh macam la aku nak pergi sekolah nanti kan?? da kertuuu ok.. haha..

takde la.. aku jadi nebes (nervous) bila aku teringat jamal da nak mula sekolah nanti. masuk tadika aje pun.. smart reader kat area setiawangsa.. nanti aku la yang jadi supir dia hari-hari.. ambil dia balik dari sekolah.. heee.. excited pon ade. macamana la rupanya nanti dia pergi sekolah ek? pagi-pagi mama dia yang hantarkan.. harap-harap dia pandai berdikari la nanti.. wat masa sekarang ni aku tengok dia manja je lebih.. ish ish.. ade adik nanti baru ko tau jamal…. haha..

wat masa sekarang ni dia malas lagi nak belajar pasal huruf bagai.. jenuh aku tarik perhatian dia.. last-last aku lak naik angin.. ahahah.. memang tak bole jadi cikgu aku ni.. biar la nanti cikgu dia yang ajarkan… mama dia pon ade beli buku-buku bergambar.. tapi… harap berat beg je.. kat rumah aku dia takde buat ape pon kat buku tu.. tv tu je yang menarik perhatian dia..
nanti slim la kaki aku sebab hari-hari turun naik tangga sampai 3 tingkat ni.. takpe… excersice.. *huuu ayat sedapkan ati..

ninja la konon

topi pakshunya

makan nasi sup. sedapnya

haha

first kopiah utk jamal.. tp da tak muat kot

ni la rutin harian dia

at Port Dickson

melaka


we love u..

2 comments:

cha said...

ni anak sedara akak eh? haha nanti dia kene gunting rambut ntah cmnela rambut dia kan panjang tu :p

Adriea Jeng said...

ye anak sedara akak.. akak jd nanny dia skang.. hehe... da potong rambut nnt mmg nampak lain sesangat.. heheh