Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 6, 2008

petang semalam

petang ni kan aku tak g opis. so, boring la plak takde buat ape. so petang-petang tu aku habiskan waktu aku sapu sampah kat laman umah. salunya aktiviti ni aku buat time cuti hujung minggu je.. hehehe.. bila da bersih aku sapu, nampak cantik je .... bila da nampak cantik.. hati pon tenang.....
otak ku da tak beserabut lagi.. syukur alhamdulillah...

dari depan ke belakang.... (rumput nak kene trim ni.. huhu)


dari blakang ke depan..

ni la bakal jadi jiran baru ktorang... depan umah mak aku. umah kakak aku da.... hehehhe...

No comments: