Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 6, 2008

hitam putih kehidupan

tajuk tak hengat... ekekekek motifnya nak tunjuk baju yang aku pakai ari ni je. hahaha.. ari ni aku pakai baju kebaya pendek putih, tudung itam, slack itam, handbag itam, kasut tinggi putih. leh bayangkan tak? hehehehe... takde ape yang menarik. cuma aku rasa terlebih excited sebab kaler outfit aku same ngan kaler ayam-ayam belanda mak aku. tak caya?? jom tengok!


ayark! silau~



ha.. better.... hehehhe

tengok tu! kan itam putih gaks! hahaha.. begaya sakan je dorang ni bile aku nak snap gambar.


woohh kembang ekor lagik... raya aji ni nak sembelih?? aaaaaaa... we'll se it! heheheheheh. so.. im the queen of ayam belanda or piru or turkey! hahaha

No comments: