Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 13, 2008

Kuku Kaki Ku

theheehehehe... (curik-curik naip entry lagik ni)

sabtu yang lepas.. hoh? nak masuk sabtu minggu ni dah pon kan?? ish ish ish sadis sungguh.... baru nak nyempat ni. sambung balik alkesah. sabtu lepas aku merelekkan diri kat umah. tak g memana. tengah nengok tv datang plak idea.. pling~ hehehehe haku mengkalerkan kuku kaki ku dengan inai dari mekah. ekceli inai jenis ni kat sini pon ader. tapi setakat yang aku jumpe kat mydin tu.. hoh! kualiti tidak memberansangkan! rijek rijek! lihat kaki ku yang telah di kaler..

bahan-bahannya :-


se... ape ni nak panggei?? se...mcm bentuk colgate je kan?? ish.. ape nak panggei bekas ni?? (garuk idong) hentam je la.. sesuci lebaran inai. dan seploh jari tangan yang runcing. kalo tak runcing jari tu.. sila asah dengan pisau yer pon pon (puan puan) hahaha


ni la hasilnya sebelum inai tersebut kering......

taraaaaa! ni la hasilnya setelah inai itu kering dan dicuci dengan sabon lux.
err.. tak salah kan aku pakai inai ni? walo pon ai masih anak dara. kan? err... mak aku ckp oke.. aku on je. huhuhuhu.... sape leh komen??

No comments: