Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, November 24, 2008

im back!

hari ni aku baru start keje. minggu lepas aku sangat la bz. mengalahkan aku yg kawin plak. padahal anak buah aku yg kawin.. hehehe.. takpe la.. anak aku gak kan. so aku sampai dari jb ptg smalam. sungguh la penat. nak keje pagi tadi pon pk manyak kali. nak mintak mc ke tak. pk balik, baik aku keje je la. sian orang-orang kat opis. dah la manyak mengharapkan keje dari aku. so, esok je la aku update utk cerita kan hari-hari yang aku takdek masa minggu lepas ek. ari ni ingat nak balik awal sket.. leh bummmm ngan bantal busyuk.. ehehehe... k tata....

No comments: