Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 6, 2008

digsby n desktop theme baru

minggu yang lepas aku sibuk kan diri godek-godek pc aku ni. aku ngan kawan aku tu la.. baik lak ati dia bagi aku software macam-macam. antaranya benda yang dia kasik, digsby, desktop theme (alien lagi tuu.. huhu), google desktop, pas tu rajin lak die send cita upin. dari episod petama ke episod 16. hua hua hua.. sume aku masukkan lam henpon aku.

untuk pengetahuan korang, aku tak penah la nak hias-hias pc aku ni. bukan malas... tp tak reti pon. (terus terang ni) hahaha... hasil usahasama aku ngan si man yang baik ati secara tiba-tiba ni, maka terhasillah pc aku seperti dibawah ni ... saksikan la...

ni la digsby yang dimaksudkan.. bagus ni.. dalam 1 id leh bukan banyak id. tak paham? kalo nak paham.. install la dlu.. baru korang tau. heheheh

tu nampak kepala alien tu? ni la theme yg aku maksudkan. banyak set. tp aku pilih set yang ni. bukan wallpaper jek semata-mata okeh. lawa ke tak? ke mcm biasa je.. pada aku.. aku kagum sendrik je la... akakakak

No comments: