Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 13, 2008

Minggu yang sibuks!

arrgghh! aku bz lak minggu ni. mengalahkan bos haku lak. mane tak nye.. keje macam tak reti nak stop. pas satu.. satu.. dorang pas kan aku keje. ujung tawun??? waaaa.. da nak ujung taun ni.. keje makin melambak. mcm biasa. setiap ujung taun je aku jd stress. mane taknya.. user manyak nak close akaun. secara wajibnya memang aku kene terlibat skaliks laaa.. nak wat claim sebelum masuk 2009. kalo tak kene AP. huh! bior la.. bukan duit haku pon. dah tu nak pk akaun kampeni bos haku.. kampeni haku.. er.. ekceli bos aku punye.. tp name aku.. ngeeeee~ hah!!! pening peningggg! tapi aku curik curiks wat entry ni. manyak entry tertangguh ni. sabo jer la..........................

No comments: