Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 13, 2008

Majlis Mencukur Rambut Si Kenit!

Hari ahad yang lepas........... pagi-pagi lagi da siapkan keje-keje umah (basuh baju, sapu sampah, kemas bilik) yang seadonya.. pas tu siap plak nak g umah kakak aku. tujuannya kakak aku wat majlis cukur jambul (yer ke?) cucu dia yang baru lahir 2 minggu yang lepas (lebih kot).

so aku g ngan mak. sampai je umah kakak, kakak jamukan aku ngan mak pulut kuning cicah telur rebus masak kari. yummy~ pas makan, acara pon bermula. ekceli, mak aku volunture kan diri nak cukur rambut cicit dia ni. sebelum ni ade gak die wat kat cucu-cucu dia yang ADO tu. salunya bidan-bidan yang buat keje ni kan? ala.. tak kesah la.. janji kepala baby tu botaks. hehehehe... so.. enjoy la gambar-gambar yang aku sempat upload ni eks..
eh! sebelum tu... mase on the way nak g umah kakak, jalan kat umah aku tu teramat la sibuks. aku pon heran. mende la ramai oang juging ni. rupa-rupanya ade power man ye puan-puan. anjuran MALAKOF. huh.. tatau la camne aku leh tak tau.. ish ish ish.. kesiannnn...
woohh jem jalan disebabkan power man ni. (power ke??)
wooo.. tenang je jalan ni....

hah! naik jambatan lak! berpoloh la kowang!! hahaha...

umairah syok tdo atas riba onyang ek.... woo manyak rambut dier..... jage la..... thehehehe

siap sengih lagi ni... tatau la umairah mimpi ape yang best tu ek... mimpi naik beskal kot... hehehehe

hahahh.. kepala umairah da botak sebelah!

meh cini meh.. opah su operate kepala umairah.... theheheh.. aku tolong mak aku guntingkan rambut umairah tu sket-sket baru la mak aku cukur. coz rambut umairah ni tebals woo... tu baju biru tu.. ibu umairah.. sile abaikan saiz gunting tu yer... huhuhu

olololo... da kene tarah belah depan.. belah bakang ader rambut lagi.. mcm pendekar shaolin jek!! waaattchaaaaa hahahaah


alalal tomeinya.. da licin kepala umairah... opah su letak bedak cejuk da.. cun tak?? pas ni umairah berangan nak jd sharipah amani yang telah membotakkan kepala dia tu.. cun kan .... hahahaha...

baby ni kalo dia botak pon nampak comei je kan... kalau kita ni botak..camne la eks.... fuh lagik comeiii..... nampak la mcmana bentuk kepala kita yang suci tu kan? ahahaahha.. mak tak rela!!

No comments: