Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 6, 2008

mataku.... huhuhu

smalam dok kusyuk wat keje kat opis, tangan aku tak abis-abis dok kuis-kuis mata kanan aku ni. ye la rasa macam ade abuk pun ada.. macam ade bendalah. aku tak tengok kat cermin kecik aku lam laci ni.. takde ape-ape abuk pon. so aku wat dek je la... then terasa nak buang air, aku g toilet (mmg la g toiletkan.. takan nak membuang kat tangga lak. ishkk laaa)

then bila aku tengok mata aku kat cermin besar lam toilet tu, huakkkk!! kejut aku tengok mata aku yang merah.



tengok mataku.... huhuhuhuhu... mcm pas nangis pon ade ek? tp aku tak nangis aaaahhh kat situ je merahnya...


so aku mengambil langkah drastik dengan menelefon bos aku. mintak excuse nak balik. bos pon tanpa banyak soal bagi lampu ijau. waaa.. aku pon balik. tunjuk kat mak (ngadu la kononnya) ngeh ngeh ngeh.. mak cakap, sebab panas kot. pas tu aku ngan mak makan mee kari yang mak aku masak. pas tu golek-golek depan tv sampai terlelap dengan harapan yang tinggi mengunung agar mataku sembuh. cewah! pas tu tak sampai sejam pon aku tdo, cik abe lak sms. (ngadu ngan cik abe lak) pas tu cik abe pulak yg ngantok nak tdo. sabo je la.. alhamdulillah.. petang tu mata aku da oke. so, esok takde maknanya aku nak mintak cuti. kerja kerja kerja... hehehehe


hhuhu merahnya da kurang..... harap-harap lepas ni takde lagi kemerah-merahan kat mata aku lagi. den seriauuuuu~

1 comment:

Tan Sri Yoda said...

Wakakaka... kaki skodeng.. mmg la mata merah!! Wakakakakaka!!