Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, September 8, 2008

Tanam Pokok Bunga

mcm nak tgelak pon ade ni. aku tanam pokok bunga?? hahaha.. sabtu yang lepas, aku ckp ngan mak nak tukarkan pokok bunga yg ade lam teko kat ngan ikan guppy tu. mak cakap, tukar la. nak tanam pokok ape?? aku ckp nak tangan pokok bunga kembang pagi. bunga ni mcm bunga ros bentuk dia. tapi kecit je. banyak kaler. santik-santik sangat kalau dia kembang. then aku buang pokok yang ade lam teko tu, cuci-cuci sket, masukkan tanah mengikut sukatan dari arahan mak aku. hehehehehe.. then..

taraaaaa..



da siap aku tanam pokok ni. aku patah-patahkan pokok ni kat lam pasu-pasu mak je. senang je tanamnya. then...

tataraaaaaa...



kat sini la aku letak teko tersebut. harap-harap idup la ko ek pokok bunga. tepi teko tu la contoh bunga yg aku tanam tu. aku petik kat pasu mak gak. hahaha.. nnt pas seminggu lebey, kita tengok perkembangan pokok ni ek. idup ke tak?? hahaha..

No comments: