Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, September 26, 2008

Selamat hari raya!

selamat hari raya suma! sori coz da lame tak update blog. takde la aku bz sangat. cuma bz nak uruskan penghantaran barang untuk 'kampeni aku'. pc aku lak problem. so tak dapat nak wat penghantaran. coz suma melibatkan eperolehan. duh... tapi ape-ape pun aku da berjaya mensettlekan masalah ni smalam. syukur alhamdulillah.

ari ni last aku kat opis. ptg kang kalau rajin, aku masuk opis balik la. kalau tak.... kosong je la opis ni nampak gayanya... ahhaha.. ni pun aku pinjam laptop runner aku. pc mmg problem. siot jek.

so dikesempatan ini, aku nak ucapkan selamat menyambut hari raya kat korang. pada yang balik kampung halaman ngan kete, hati-hati tau. coz ramai lagi yang sayang korang. pada yang naik bas tu, pastikan korang tak salah bawak tiket. mane la taukan.. terlalu excited sgt nak balik kampung. tengok-tengok korang bawak tiket wayang. wakakakaka.. naya...naya..

so ok lah.. berjumpa lagi lepas raya. 8hb oct 2008 aku mula bekerja semula.. insyaAllah...

1 comment:

Kak Piah said...

slamat hari raya.. mahap zahir batin yer..