Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, September 8, 2008

t-shirt kenangan..

hoh? mcm nak jual tshirt la plak ek. hehehe.. tade.. ari tu aku mengemas almari baju aku. da penuh da almari baju aku. mcm nak roboh pon ade di sebabkan baju-baju aku yang da penuh. hahaha.. so aku pilih-pilih la baju mane yang aku rasa da tanak pakai.. nnt akan aku rizab kan kepada anak-anak sedara aku. badan dorang pon beso aku je. hehehehe.. dorang tu pantang aku bagi baju yg aku tak leh pakai.. terima aje. huhuhu.. dalam dok mengemas baju-baju aku tu, aku terjumpa tshirt lusuh yang da agak lame la aku tak pakai. tgk dlu tshirt tu..





see?? comel tak kata-kata kat tshirt ni? hehehe.. ekceli, tshirt ni adalah pemberian ex-bf aku masa dahulu kala... hahaha.. time tu beliau ikut parents dia g London. so, tshirt ni la dia belikan utk aku. so nice. masa aku tgk tshirt ni terkenang la plak semasa dulu.. cewah.. kalau bf den baco ni.. ekau raso dio jeles tak??? miehehehe.. (kau tetap dihati ku wahai jeng..) tapi tshirt ni kisah lame.. tade jodoh kami bedua. beliau pon da kawin.. hahaha padan muka aku. so aku simpan je la tshirt ni.
tapi.. nak dijadikan cerita..... satu insiden telah berlaku. dalam seminggu or few days dari aku belek-belek tshirt ni, aku dapat perkabaran berita yang btol-btol mengejutkan urat sarap dan usus besar serta usus kecik den. seorang teman aku mensms kan aku berita kematian pemberi tshirt ni :( terkejut gila aku dapat sms tu. macam tak caya pon ade. aku tanye kat member-member skolah yang lain. sebenarnya arwah kawan sekelas aku masa kat smsm. kawan aku yang agak rapat ngan beliau mengesahkan pemergian dia....... innalillah .. semoga roh arwah dicucuri rahmat.. pemergian arwah pada 27 ogos 2008 betul-betul membuatkan aku terkejut. Allah lebih menyayangi beliau.. semoga keluarga arwah sabar dan redha dengan pemergian dia..

dari insiden ni aku mula berfikir tentang ajal yang datang tanpa mengira masa,usia, dan segalanya. huhuhu.. takot gak ni. amal ibadat tak banyak lagi. Ya Allah.. panjangkan lah umurku untuk mentaatimu dan rasulmu... Ya Rabb....

No comments: