Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, September 15, 2008

Hijab Sang Pencinta



yeay! akhirnya aku berjaya mendapatkan sambungan untuk novel kegemaran aku ni. da lame aku katam novel ni. tp tak de masa nak masukkan entry. huhuh.. ampunkan saye penunggu gua. ape yg aku nak ceritakan pasal novel ni, tak sikit dan tak banyak... novel ni mmg best giler! banyak menceritakan tentang keagamaan. sesuai dibaca oleh kita-kita yg beragama islam ni. utk yg bukan islam, dorang leh baca gak. cuba la dapatkan novel ni. tapi make sure u alls dapatkan dari siri pertama sampai ketiga ni. bagaikan puteri, cinta sang ratu ngan hijab sang pencinta. best bangat! hehehe.. tak leh nak cite panjang2 sangat lah. aku dilanda kepeningan kepala. tolonnnnn...

No comments: