Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Monday, September 8, 2008

Salam Ramadhan Al-Mubarak

assalamualaikum sume.. aku mintak maap bebanyak coz da lame tak menulis kat blog aku ni(erk...leh tulis ke??)
ekceli aku sehat walafiat .. insyaAllah.. cuma masa tak mengizinkan aku nak bermanja-manja ngan blog aku ni. eee skemanya ayat. miahaahahaktui! mmg aku tade mase. tatau la mane datangnya kebizian aku tu. lagi satu.. tade idea nak menulis pon ade. dok banyak pk kan hal yang lain. huhuhu..
so lupakanla pasal tu suma ek. yang penting, aku da kembali! yeeeha..
1st skali aku nak mengucapkan beribu-ribu lemon keatas blogger-blogger yg sudi menapakkan ucapan-ucapan dan mata dorang kat blog aku ni. terharu jugak aku. coz ade gak yang sudi menjengguk blog aku ni ek. ahaks. lagi satu aku saje je nak letak entry award tu lame-lame sket. bangga la konon. muahahaha.. nak tgk kak tipah sudi tak amik award yg aku kasi tu.. hihihi (lupe kot?)
then aku harap tak terlewat lagik untuk aku mengucapkan salam ramadhan kepada suma umat islam yang wajib untuk menunaikan ibadah ni. alhamdulillah.. aku tak tinggal lagik puasa. sume full. ahaks.
hari pertama puasa, aku teruja nak jenjalan kat bazar ramadhan. coz time ni barang sume fresh kan? tade la kuar yang basi-basi tu. kat tempat aku ni manyak tapak bazar ramadhan yang ada. ada kat sitiawan, manjung, belakang billion. area lumut sane aku tak tau la plak ade ke tak.. so hari pertama, aku ngan kak yati aku g terjah bazar ramadhan kat sitiawan dulu. coz kakak aku ada meniaga kat sane. yer la.. depan restoran die gak. manala tau dapat murtabak pree ke.. miahahaha



ni la suasana kat bazar ramadhan sitiawan. org2 yang berbaju kunen suma tu takde kene mengena ngan kehidupan aku pon. tuuu yang dok intai tu.. kak yati aku. seram lak tgk mata dia. nyebokkk je time aku nak amik gamba. hahaha..

waa.. mase ni manyak tul juadah yang ader



tinguk! ni baruuu seciput. baru satu kedai... santik tul kaler-kaler kuih ni kan.. hehehe.. aku tanak amik gambo makanan manyak-manyak. kang makhruh lak.. bley?? heheheh



ha.. ni la gerai kakak aku. yg tgh wat murtabak tu abg ipar aku. yg dok sengih tu plak anak akak aku. a.k.a anak buah aku la kan. ni name nye seksen murtabak. mari mari marii murtabakk murtabakk (ni la aku jerit dlu.. mase aku tlg kakak aku taun lepas... ahahaha..aku jerit lam ati je wei)



haa.. yg montel tu kakak aku..yg tangan kebelakang tu anak kakak aku gak. ble lak name die ngan name aku same. sebijik! nor hasni. duh~~ mcmana kakak aku leh lupe name adik die pon aku tak tak tawu.. eh masuk cite name lak ek?? hua hua... aa kat seksen ni namenya seksen lauk-pauk, mee goreng ke.. bla bla, nasi ayam, nasi tomato.. (kalau akak aku bace blog ni mesti die banggakan adik die tlg pomot..hahaha.. tade maknanya akak aku nak bace blog ni. bukak pc pon tatawu. wakakakak)

so kepada blogger-blogger yg duduk berdekatan kat area penempatan aku (wah!) sile la sudi untuk menjenggah, menghirup bau dan membeli di kedai kakak saye yer.. hehehe.. saje nak pomote secara sukarela.. aku kan adik yang baik... ahahaha..

salam ramadhan skali lagi utk sumer.. banyak lagi entry yg aku nak masukkan ni. tungguuuu..

No comments: