Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Monday, September 8, 2008

Taman Bonda

kat sini aku nak masukkan gambar-gambar taman mini mak aku. manyak woo pokok-pokok bunga yang ditanam. skang lak musim bebunga orkid-orkid mak tu. santik n sejuk je mata yang memandang. cewah. mak aku penggemar orkid, aku lak penggemar beli bunga mawar atau ros. tp yg jaganya mak aku. hihihihi.. manyak mati da.. adeii.. so, mari kita lihat gambar-gambar yang sempat aku snap ek ;) enjoy...



taman ni.. mak punye.. (tuka skrip dari eklan petronas.. hehehe) wuu ganas woo mak lipat lengan baju.. time ni mak malu-malu nak amik gambo. mcm nak tgelak pon ade mak tu. coz aku paksa dia posing. hahaha ampun mak..





simple rite? kecik je taman ni.. dalam pasu bunga putih besar tu.. menetapnya guppy yang telah dibeli hari tu. da beranak pinak dah guppy-guppy dalam pasu ni. manyak giler anak-anak die..



rumput n batu-batu ni kak yati aku yang belikan untuk mak. dia gak yg tolong susunkan.. nnt dia nak tambah lagi sampai penuh anjung kat depan tu.. ahaks.. i likee..

nak tengok bunga-bunga orkid mak yg baru berbunga?.. readyy...









harap maap. model berkenaan enggan disiarkan wajahnya. takot diserbu peminat. sekian.
ha.. ni la orkid-orkid mak yang sedang berbunga. ade lagi baru berputik. dah mcm nursery lak ek. hari tu lak mase kak yati aku ade, ktorang bertiga bergerombolan pegi menjengah nursery yang terpilih. maka terjadilah insiden membeli orkid lagik! hua hua.. tengok-tengok..



ni mak beli. tapi aku pilih. ngeeee~





dua-dua orkid ni kak yati aku yang beli. tapi.. aku jugak yang pilih. hahaha..

fuh.. tu la antara flora yang ade kat umah aku. mak aku ni rajin tanam pokok. kalau kawan-kawan die dtg lepak kat umah tu, ade je pokok yang mak aku bagi. heheh.. tapi di samping flora-flora yang ade kat umah aku ni, (umah mak daa..) ade sekor fauna ni begitu setia duduk kat taman mak aku ni. apekah fauna tersebut?? sila scroll down pleasee............



hehehe.. ni lah dia.. seekor sesumpah. yang begitu gagah untuk menyumpahkan diri beliau sendiri menjadi batu. sekian..

No comments: