Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, September 16, 2008

sambungan kisah 'date yang tak di'plan'kan"

dalam bas, aku dapat single seat. ok la tu. tapi aku rimas cos aku dapat kat tingkap yang ade palang tu..aaarrhh penin. tak leh tgk ngan pemandangan mata yang luas. pemandangan aku terjejas ngan tingkap yg sebegitu rope. aku duduk je la ngan hati yg redha. jap-jap pusing kanan, jap2 pusing kiri. dah macam ayam nak bertelur. hehehehehe.. lame gak aku bertahan kat seat tu. aku tgk manyak lagi seat yang kosong. aku relekkan diri je dlu. bila bas benti kat rnr mane tah, aku pon ngan sesuka hati nya menukarkan tempat duduk aku. depan tu ade couple cina. mula-mula ok je aku nengok. lame-lame. hadoi laaaaa.... berteom-teom(baca becium2) n berpelok-pelok la pulakk... aarrggghh rimasss...... aku tgk luar tingkap je. aku rasa kalo kedudukan tengkuk aku mcm tu, mau keras je terkehel trus. hai jenuh. hahaha.. so aku menidurkan diri aku je la. dah tak bole tdo, aku layan sms lak. nak dekat-dekat sampai baru aku berbasa-basi ngan JENGku. tanye die tak wat ape ke. (kan die kat kl dah) dok melepak kat umah kawan dia. aku saje ckp nak ikut dia g jalan-jalan kat sogo nnt. dia kat jom la.. aku ckp, jap lagi aku sampai. haa baru kat situ die perasan ade sesuatu yang tak kene. malas nak cite dialog ktorang, kami berdua telah bersetuju untuk berjumpa kat pudu raya. 'pudu rayaaaa!!! tunggu akuuu!!' wakakakaka sengal.
berkobar-kobar ni. giler ko.. da bebulan-bulan tak jumpe. huhuhu. rindu giler. plan siJENGku, dia ajak aku berbuka kat kl. aku ok je la. tp hati aku kalau bole nak ajak dia berbuka kat sunway je. dekat sket ngan umah kakak aku. tade la aku terkocoh-kocoh nak balik sunway dari kl nnt. bila kami bersua muka kat pudu.. cewah.. aku ckp... jom bebuka kat sunway pyramid ek. jom la.. memujuk dia la ni konon. ye la.. ktorang manada transport. naik bas je ni. huhuhu.. maka dia pon setuju.. yahuuuu..... hah? camne ngan plan asal aku tu? kan aku da kate sblm ni .. tade pon plan nak berdating ngan bf aku ni. hadu.... maka, akak ipar aku ngan bijaknya menukar plan. dorang nak berbuka puasa bersama-sama aku n bf aku. warghkahakahkahkah. nape aku gelak? sebab.......... hahahahah.. aku rasa kalau plan ni menjadi, aku tatau la camne reaksi bf aku tu. sebab... camni citernya.

tersebutlah kisahhhh ... toibbbbb.... tanak citer detail sgt. aku citer secara ringkas. abg aku ade lah pegawai atasan kepada bf aku dikem yang sama. kem pakit sarawak.. heheheheheheh.. perhubungan aku ngan JENGku diketahui oleh akak iparku sahaje.. hehehehehehehehhehe... so pepaham sendiri la ek. bukan tanak kasi tau kat abg. tapi, biar dia tau sendiri je la. ahaks

then setelah penat aku ngan JENGku round sunway piramid, maka tibalah waktu berbuka.. memula ingat nak g makan kat KFC. tapi tempat duduk da penuh. huhuhu maka berhijrah pulak la kat jiran sebelah dia. McD pon jadi la. aku tunggu gak abg aku sampai. tade pon... sampai kesudah. rupa-rupanya dorang bebuka kat umah kakak aku. depan piramid tu je umahnya. ala... plan tak menjadik lagi. kalau tak... tatau ape yg akan berlaku. jejak kasih-mengasihi. hehehehhe.. pas berbuka, kami pon sebulat suara nak balik. aku hantar JENGku kat bus stop. (dekat jejantas tu je) kebetulan ade bas yg menunggu. akak ipar aku lak baru call. bgtau dorang baru nak turun menapak g sunway piramid. cet.. lambat. masa tu baru la aku bgtau kat JENGku yang abg aku ade kat sunway gak. die sengih je.. hehehehe.. takde rejeki nak mempertemukan dorang berdua. cewah.

so bila da antar JENGku naik bas, agenda aku yang seterusnya plak.... dating ngan abg n the geng yang terdiri dari (abg, akak ipar, ekal, tia <-- anak dorang, kak yati <-- dok sunway tu) bayangkan.. aku terpaksa menapak lagi naik jejantas kat sunway yg tinggi tu. huaaaaa.. penatttt... takpe... demi kuarga tersayang.. aku sanggup. cewahh... so, aku masuk lagi la lam perut singa tu. tapi kali ni meriah sket. sbb ade anak-anak buah aku tu. sonok layan kerenah dorang. tak beli ape sangat. sekadar cuci-cuci mata kat dalam tu. maklum la.. tengah bulan...... hahahahahha... so kat sini aku masukkan gambar-gambar yg sempat aku amik. (ekceli time ni da penat sgt da.. bygkan dari pagi sampai malam tak balik rehat kat umah lagi. ngan tak mandinya.. huhuh)



bile melangkah masuk je lam pyramid, benda yg pertama dia nampak, tempat main ni. tau je mane jalan nak tuju tempat ni. ekal... ekal... heheh.. mcm best je naik benda ni.

pas tu jalan-jalan lam jj. abg aku cari barang-barang utk golf. mende die cari pon aku tatau. aku dok main ngan budak-budak ni je. heheheh.. pas penat berjalan, kak yati ajak beli donut jco. waaaahhhhh.. best tu. nak-nak yang free ni. mesti lagi sedapkan. hahaha.. makaaa...

wuuu.. time ni dok beratur. mata da melilau tengok donut-donut yang sedap ni

time ni dok nunggu akak aku bayar. sempat lagi suh mamat ni posing. ala tomei-tomei.. hehehe

kak yati aku berlenggang kankung membawa donut yang beliau beli dan belanja kepada adik-adiknya. mane akak ipar aku ek?

ha tu akak ipar aku. baju merah. i have no idea ape yg dorang sembangkan ni. sampai moncong-moncong mulutnya. hahahaha..


tengok la donut-donut yang akak aku beli dan dipilih oleh akak ipar serta anak pompan die. pink tetap ade. mmg anak pompan dia tu suka pink. macam aku... hahhah.. ekal tetap mengikut arahan dari aku utk berposing. senyum tunjuk gg kai... hahaha

haaaa.. ni lak donut utk aku. pink tetap ade. jgn mare.... hahahaha.. sume sedap!! nnt nak beli lagik! wuu jauh tul nak g beli ni. huhu..

pas beli donut2 ni, ktorang menapak lagi balik ke sarang. abg aku park kete kat umah kakak aku. dekat aje pun.. sampai je kat kete, si kai da buat muke kesian. die ckp 'acu nak alik ke?' coz die tau aku takan ikut die balik PD. hehehehe.. alalala cedih dia. cayang acu ek.. cewah! pas dia salam-salam aku n teom-teom aku. alala tomei tul. kakak pon same. salam2 n teom aku. pas tu.. dorang balik ke PD... aku plak menapak naik tangga lagik!! umah akak tingkat terakhir. tingkat 5. huaakkk~ sampai je umah, terkapor depan tv. rehat-rehat jap pas tu mandi pas tu makan donut... pommm tido..............

thanx kak yati coz sudi blanje donut yg sedap tu. erm... terubat sket rindu aku pada dia.... he he he he...

No comments: