Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, October 30, 2007

isnin yang suram

pagi smalam [ahad] aku mangun pagi, kemas2 umah. basuh baju, sapu bilik, sapu hall, sapu dapo, sapu depan sume aku sapu. bese la rutin ari ahad.. ari lain nak buat, keje lak. pas tu tgh masuk kain lam mesen, alang datang lak. mak yg tgh nak masak mee goreng trus tinggalkan dapo. aku sambung je la ape yg die tengah buat tu. masuk udang, masuk sambal pas tu tumis2 so on n so on.. jadi la mee goreng. da siap, makan ngan mak. da kenyang, sambung balik keje tadi. jam nak kol 10 pagi dah. janji ngan ijah ari sabtu tu dia suh datang kol 10 pagi umah die.. heee.. takpe2 kasi siap keje dlu baru g umah die. dah siap2 sume keje aku g mandi2.. hehe.. busyuk.. siap2, mak pun siap2 gak.. dalam kol 11 lebey baru ktorang btolak g umah ijah. ahaks. sampai2 je tgk2 ade kete kembara. alamek! tu kete mak abg din. besan mak aku ler. the lazerest mulut in the earth. penah kutuk mak aku dlu tu. ishk ish ish.. name je hajah. so, mak pon kate.. masuk je la. masuk2 kasi salam trus g dapo. tgk the lazerest mulut ade kat dapo tgh potong2 pucuk betik. hehehe.. salam2.. mesti hormat org tua beb. wat ape yg patut. aku wat air dlu. ijah tgh siap2kan lauk. org yg nak di lamar pon kene wat keje gak. thehehe.. tgh2 wat keje tiba2 alan[adik yg nak di lamar] ckp.. mak! dorg sampai dah. wuuuuu awai tuu sampai. ingat pas zohor. thehehe.. yg nak kene lamar tu [no nama die] wat keje pon mcm tak kene. hahaha.. kalut je aku tgk. nebes kot. hihihi.. aku tak join pon acara perbincangan tu. tak patut pon kot? ye ar bukan org tua lagi aku ni. yg buat keje tu suma org tua je kan? kan? kan? hahahah.. so aku lepak dapo je la.. wat keje ape yg patut. bila sume da settle, makan2, sembang2 lagi.. pas tu dorang pon mintak diri.. so keputusan acara melamar ari tu adalah :- hantaran berjumlah RM7 ribu serba satu, btunang lam taun depan .. insyaAllah.. dapat la no sebentuk cincin kali ni.. ahaks. ha no.. ini pesanan ko dari acu. [tak bace pon dak ni.. tape la tulis gak.. ngeh ngeh ngeh]
pesanan acu: walaupon ko tlh di lamar amir, acu bolom lagi. tak aci btoi. hahahaha.. eh lari tajuk lak .. pandai2 la ko jaga diri ko yer. skang ko telah di ikat sket oleh amir. tp kene ikat, tak bermaksud ko leh kuar lebey2 dari biasa lagi haaa... dengo kate mak. lagi satu.. nnt masak mee goreng sedap2 utk acu aa.. ari sabtu ni acu dtg. hua hua hua.. sekian utk acara merisik..

pagi isnin ni mcm biasa.. kesibukan tak penah tak melanda diri. hehehe.. takpe2 aku suke. nnt bosan lak tade keje. dalam kesibukan tu sempat gak aku borak2 ngan sorang sahabat kat ym. mula2 ok. lame2 jd tak ok. really hurt with he's word. aku tau skang ni mungkin aku bukan org yg patut dia hormati. tp klu dr dlu dia bersikap demikian, aku terima. tp skang nape perkataan2 yg keluar dari mulut dia utk aku makin menyakitkan hati? ye lah.. mcm dia kate kat aku.. peduli ape aku kan.. takpe la. mmg btol pon. peduli ape dia kat aku. nothing.... tp aku doakan dia bahagia selalu. takde ape aku nak citekan ari ni. puas nangis, sbb hati aku btol2 tsentuh. im sorry..

No comments: