Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Friday, October 26, 2007

jumaat yang indah

sempat posing lagik tu.. ahaks. gambo ari ni.. santek tak keronsang tu? giving by somebody.. ngan gelang mutiara skali. ahaks. tq dear..


Jumaat penghulu segala hari kembali lagi. cepat je masa berlalu aku rasakan. smalam tgh syok2 borak ngan kak cass kat ym, tiba2 kak cass kate die cuti sok (ari ni la tu). aku pon ngan slamber je tanye.. cuti ape kak?? kak cass pon kate.. besa la cuti sultan kedah. aku pon yer yer je caye. haha.. kak cass ni oang kedah. dah tu kena hamboq la. kak cass kata.. penghulu segala ari mmg la ktorang cuti dik as oi. huakkkkkkkk~ penghulu segala ari?? kekabut aku cek hari kat komputer. muahahahaha sengal btol. aku ingat kan smalam tu hari selasa. gila babas aku ni. mmg da tbabas jauh sungguh! hadoih.. camne aku leh tak ingat hari ni. rasa mcm kejap je dah sampai ari jumaat. pelik2. agaknye aku dok sibuk wat keje kot? sampaikan lansung tak pk ari apa. huhuh.. malam tadi aku dok sibuk2 siapkan slip gaji staff utk last year. [last year cik???] ngeh ngeh ngeh. da tlambat dow.. so, ari ni aku kene hantarkan trus kat company secretary. for auditing utk 2006. hua hua hua.. ari2 kene bebel ngan bos. fadan muke aku. taun ni aku nak wat awal sket ah. masalah nye.. boring wat akaun ni. fening kefala. bila taim rajin nak buat, tiba2 je ade keje lain yg datang kat meja aku ni. urgent salunya. of cos la kene benti wat akaun. dah benti tu, faham2 je lah. sure akaun tu terbenti lame sket kat traffic light. lampu da ijau pon dia benti lagi. ngeh ngeh ngeh ngeh.. sape la malas tu. takpe2 taun ni aku nak start buat dah. senang sket. tade ari2 kene perli ngan bos. hek hek..





keje aku da makin ari makin banyak. tatau nak buat mane satu. akhirnya.. ketas2 suma dok menimbun atas meja aku. kadang2 lambat wat filling. jgn salah kan aku.. tangan ada dua je bos.. nasib baik awal taun ari tu aku da start stop masuk naval base. kalo tak, ari2 la aku pegi. taun ni da ade runner merangkap sales manager. suma dia buat. tp kdg2 aku tolong gak die pegi anto claim ngan quotation. masuk gak la base tu. naval base pon tak macam dlu. peraturan kat pintu gate makin merepek2 aku rasa. dah ade pas masuk pon, kena amik pas utk keta plak. kalau mcm dlu, da ade pas awam tu.. tayah la nak turun kete lagi nak amik pas. skang ni da ade pas awam pon kena turun beratur gak amik pas kenderaan. hadoi.. please la make it more flexible. ape kate.. kalau time nak wat pas awam tu, sertakan sekali borang utk wat pas kenderaan. kan senang? everyone will know bout that procedure. tade la ramai yg merungut. tapi apo kan dayo den, den hanyo bulih meluahkan perasaan jo. sobab naval base tu bukan den yang punyo. nak tak nak, kono ikut jo la apo yg dorang sumo nak kan.. hua hua hua..


tadi aku baru dapat gaji. horey!!! awal lak bos ni kasi. alhamdulillah.. nnt ptg2 sure sume mengular. hua hua hua.. esok lak cuti. bese la sabtu. im just working in 5 days a week. tak main ar keje ari sabtu. hihi riak~. tp kalau rajin, aku overtime ari ahad. dapat duit lebey sket. ahaks.. ari ahad ni tabley la.. ade majlis rasmi kat umah akak ijah aku. acara pinang meminang. hua hau hua soooooo excited. tp bukan aku yg kene pinang la.. ish ish relek2.. ari senin nnt aku citer ek. so taking care all ;) thanks for reading my stori mori.





nota adik : tak sabo nak tunggu ari ahad ni. baju aku kat umah acik da siap ke ek? kalu da siap, bole ar melaram ahad nnt ni. nnt aku nak koling2 acik lah. heks :P

No comments: