Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, October 18, 2007

Selamat hari raya!!!

bgambar besama2 segelintir anak buah aku yg kecit2.. tia, udin, kema n adawiyah.
time ni raya kedua.. sume bsiap2 nak g umah kak ijah aku. bese la.. makan taim.. hua hau ahua

minalaidilwalfaizin... wuu... lame tak jengah blog ni. baru buat tiba2 trus je senyap. huhu.. ape la aku ni. bukan tamo update.. tp tade mase.. n rasa tade mud nak naip. bulan poser da abih. raya pun sudah. smalam 17/10/07 aku start keje dah. aku ngan bos [tn haji] je yg datang. yg lain mane tah. coti lagi la tew.. so half day je la smalam.


time raya ari tu 13/10/07 bessssssshhhhhhhhhhh sangat. sume balik. ahaks. penoh da umah aku. time nak tdo.. jgn di kesahkan la.. mcm lam tin sadin kot.. maklum la sume anak buah aku da beso2. tapi.. no hal. bukan salu tdo mcm tu. hehehe.. sampaikan aku sendrik pon kene halau dari bilik sendrik. huhu T-T cian... nnt lah aku cite bab raya ni. coz aku tak up load gambornye lagi. nnt da ade gamba.. baru besh citer.. hihi.. so.. samat ari raya utk sumer.. adios...

No comments: