Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, November 15, 2007

heks.. elow..


aduh.. lame tak update blog ni yer. bz la. tade mase nak taip2 kat blog ni. rasa mcm banyak nak taip. tapi tak tertaip2 lagi. heheh.. tp walau pun aku tak menaip di blog ni, aku menulis gak lam diari comei aku. ;)

ni la diari yg aku maksud kan. comel tak? hehe.. dalam tu mcm2 aku tulis. ala tak banyak pon.. camne leh tak pasan sepit rambut aku pon ade kat stu? hayok.. harap maap. hehehe..

so.. pas abis bulan syawal ni, aku rajin mencari2 hobi baru untuk mengisi masa lapang aku. ye la.. takan nak biarkan masa2 yg ada tu begitu sajekan. bosan la plak. baru2 ni aku surf net cari2 information pasal patchwork. asalnya aku main game patchwork kat bigfishgames. tgk patchwork kat situ cantik2 lak jadinya. so aku surf la cari. patchwork atau seni quilt ada lah teknik-teknik gunting perca-perca kain dalam bentok geometrik then cantum2 kan menjadi bentuk-bentuk yg menarik. aku tgk cantik gak jadinya. so, projek aku kali ni aku nak buat quilt handbag. harap2 jadi la. klu jadi, leh la aku buat mcm-macam lak. ahaks. 1st, aku nak kumpulkan perca-perca kain yg menarik. then gunting into the pieces. pas tu aku nak tanye kak ila aku camne nak guna mesin jait kat umah aku tu. wahahahaah.. jgn la gelak. mmg aku tak reti guna mesin jait. jait tangan ble ar. aku akan cuba gak! selagi aku berusaha, mesti benda tu akan jadi gak kan. hihihihi.. so, nnt bila aku da start wat pojek tu.. aku akan masuk kan repot2 dia kat dalam ni. give me support ya!.. salah satu blog yg aku suka skang ni ada blog crazymomquilts.blogspot.com waaaaaaa.... mmg tere wat quilt la die ni. really awesome dia punya hasil kerja. dari situ la aku dapat inspirasi nak jadi kan ianya hobi aku. bless me k!

No comments: