Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Sunday, October 14, 2007

malam raye pertama


malam ni ktorang ramai2 g serang umah pak itam kat taman desa bayu. kat manjung gak la.. aku naik kete ngan abg sham. malas nak drive. ahaks. so ktorang g jalan dlu. yg lain nyusul kendian. sampai2 je umah pak itam, tgk ramai yg da sampai. nampak kete pak usu, abg ngah anak alang, tah kete sape lagi ntah.. tp kete geng ktorang tade pon. aku call kak yati.. upanya dorang singgah beli barang jap. so ktorang masuk ar dlu.. waaaa.. da ramai lam umah pak itam. umah pak itam skang lawa wooo.. da beso.. tp aku sedey je tgk pintu pagar yg aku langgar dlu. thehehehehehe saye mintak maap ye pak itam..
kat umah pak itam ade masak mee sup. sedap2.. makan-makan sampai tak ingat nak snap gambar. haha.. ni je la gamba sekeping yg ade. gamba aku.. kak yati.. ngan wan chek. yg kecit tu anak wan chek.. si'ujan' .. name penuh aku tak hengat. dok jeling2 je tau. ekekeke.. mekasih pak itam n famili yg sudi menjamu ktorang sume ni.. kenyang woooo... len kali buat lagi... ahaks
nota adik : time raye ni la dapat kumpul ramai2. tp yg sedih bila ade yg bawak diri.. majuk.. ish ish ish..

No comments: