Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, October 5, 2012

Terubat...

Terima kasih 
adinda najiyyah
kerna sudi send gambar kalian
terubat rindu pada ariesya.. 
dapat juga acik as tengok ariesya ade kawan baru namanya husna
walaupun acik as tak dapat beri kawan baru yang namanya qaisara..
ariesya.. masa dipakit dia rapat ngan aku
anak ustazah asma.. jiran depan pintu
tak tau kenapa ariesya taknak dengan orang lain.. 
dia nak dengan umi ngan ayah dia .. pengasuh dia dan juga aku
kalau orang lain ambil mesti tak lama dalam dakapan
sure kuar siren nangis.. hehe
tapi sekarang da tak macam tu da..
da ok ngan semua orang .. gud girl..
ape pon.. acik as tau ariesya suka sangat ngan selipar polkadot acik as
kalau datang umah acik as.. selipar tu je yang dia tengok.. hehehe 
rindunyeeeee la.. 
terima kasih sekali ji.. 


ni ibu husna... najiyyah.. ibu husna da slim.. acik jeleshh

husna n ariesya.. rambut ariesya cantikkkk... eeee gewammm.. masa raya dapat  dukung husna.. ok tak kempunan da =)

kalau aku ade kat situ... kompom lagi kecoh ni... hehehe muahhhh

aku penah masukkan entry ariesya kat SINI .. dulu dia takde rambut.. tapi skang rambut dia cantik la plak... 

ni la rupa selipar yang ariesya suka sangat tengok tu.. haha
sori acik da bawak selipar ni balik keyel.. 
heheh 
bila teringat buat aku sengeh sorang-sorang
sayang kamu semua =)



No comments: