Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, October 2, 2012

Manik Crumble

aku kan tak pandai buat jait manik crumble.. tengok luahan hati aku kat ENTRY PASAL CRUMBLE ni. memang aku asik mencuba je buat sendiri.. dan rujuk pada gambar pemanik-pemanik yang lain buat crumble ni.. alhamdulillah.. menjadi la jugak.. yang ni crumble yang kedua aku buat... sifu crumble pon cakap aku buat ok. tapi aku rasa kena belajar lagi.. =)

simple crumble.. bole je nak tambah pearls lg .. tapi kena ikut bajet yer.. hehe

yang ni just highlight kat sulam benang yang ada dkt baju ni . ikut bajet gak.. hehe
p/s : semoga raya haji nanti akan bersinar-sinar hari ko kak nek.. hehe.. semoga mak mertua ko pon suka ngan baju yang adik buat ni... tenkiu ek... nanti tempah la lagi.. hehe

No comments: