Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 23, 2011

PPDK

korang tau ape maksud PPDK? ye la.. macam-macam short form yang guna PPDK kan.. tapi PPDK yang aku maksudkan ni adalah Pusat Pemulihan Daerah Komuniti. pada 17 mac ari tu.. aku pergi kuching sebab attend aktiviti ni la.. pegi kat PPDK kem penrissen.. yang dihadiri oleh Datin Saimah. first time aku masuk PPDK tu.. wahh.. cantik tempat tu.. pusat ni adalah tempat pemulihan untuk golongan orang kurang upaya... ramai gak pelatih-pelatih OKU yang ada kat situ. jom layan gambar-gambar aktiviti yang dijalankan hari tu... seperti biasa... memang tak banyak gambar aku.. sebab aku yang sibuk ambik gambar orang... i low profile la... hua2.. podahh... ok.. dimulakan dengan ucapan daripada pengerusi BAKAT 13 RAMD iaitu Pn Dr Zaharah..


pastu ada sambutan hari lahir untuk pelatih-pelatih diPPDK itu


yeay! dapat adiah arijadi.. hehe.. hepi tengok dorang suma hepi..

then adik ni wat persembahan lak.. dia nyanyi lagu from wali band.. pastu satu lagi lagu iban.. tak silap aku tajuk dia senapang kayuh... ahaks.. eh sedap tau suara dia.. suma org terpegun ;)


ni dorang poco-poco.. masa ni aku pon disuruh join skali... tapi ramai2... bukannya aku sorang-sorang.. hehe


part ni aku tak leh tahan.... nangis... coz dorang suma nyanyikan lagu telalu istimewa.. from adibah nor tu... sedih.. cikgu yg tudung pink tu pun nangis sambil nyanyi... Semoga Allah Merahmati kalian semua.... Allah sayang kamu..

last but not least.. persembahan dari BAKAT.. kitorang nyanyi lagu hore-hore by sudirman tu.. blasahhh... takde praktis pun... hahahaha kelakar but fun!!dkt gambar yg ni je la aku ade.. tp gambar ni amik dari FB datin... mintak izin ye datin...



selesai je semua ni... macam biasa .. ada jamuan ringan.. makan-makan... then baru balik annex... rehat....

.: pengalaman mengajarku untuk lebih bersyukur :.

No comments: