Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, March 25, 2011

Kuching oH Kuching

auto publish ok.. :P

saat ni aku ngan hubby da ada kat kuching. memang penat la perjalanan dari sri aman ke kuching. makan masa 3 jam. korang bayangkan kalau aku kerap kena turun BAKAT kat kuching. walaupun duduk je lam keta tu... penat jugak hokey.. struktur jalan tu yang buat penat... macam naik kuda wooo.. huhuh.. redha je la..

tapi kali ni aku g kuching bukan sebab ada BAKAT. tapi sebab hubby mau hantar aku ke airport. hah?? airport?? yeaahhhhh aku mau balik kampung.. yeayyy!! seronok.. tapi tak seronok gak sebab balik sorang-sorang.. huhuh... hubby hantar aku balik sebab dia duduk kat tempat operasi lagi nanti.. walaupun sebelum ni pon aku dok tinggal sorang-sorang nak dekat sebulan gak kat umah kat kem tu *bangga-bangga.. sebab leh survive duduk sorang-sorang... hiks..

tapi kali ni aku ngan hubby amik keputusan supaya aku stay kat kampung jap.. coz aku pon da bagitau kat mak, yang aku nak balik... so, tak baik hampakan harapan seorang ibu kan??? berdosa kalau buat ibu kita terasa walaupun sikit..

so, flight aku esok.. 26 mac, kalau sempat..insyaAllah.. harini mau shopping-shopping sket.. bawak ole-ole untuk famili kat kampung tu...

-gonna miss my hubby a lotsssss -
:(

1 comment:

Cik Wanie Ghani said...

rindunya nak ke Kuching lagik,
x puas dulu pi sana,
huk huk huk