Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 23, 2011

Hasil Memanikku

ni hasil memanik aku masa dok sarawak ni... bunga sisik ikan.. cantik tak???? ape pon korang jawab... aku ucapkan terima kasih.. heheh..

yang ni lak teknik gelang... aku dapat idea nak wat kat baju tshirt lengan panjang aku ni.. kosong sgt baju ni.. so aku tambah glass pearls kat hujung lengan dia bg nampak berseri sket..

taraaaaa!! peaace!!! hehehe... cantik tak??? cantikkkkk!! <-- ni aku yg jawab sendiri... muahaha...

gambar tak bape cantikkan??? huhuhu agak sedih disitu.. sebab tengok membe2 manik yang lain letak gambar dorang sume terang dan jelas. memang nampak menarik bunga-bunga manik tu.. ateee... teman guna camera handphone jerrr... mmg tak jelas la yong oi... hihihi... takpe la.. janji aku dapat berkongsi ngan korang hobi aku ni ;)

2 comments:

Love You Miss You said...

bolehlah kak kin hantar untuk tempahan manik nanti, kat KL susah sangat nak carik!

adriea said...

wahh... insyaAllah bole kak... KL ramai kot kak.. tp kalau nak tempah kat saya... rezki jgn ditolak org kata.. hihih