Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Sunday, March 6, 2011

Malam Kejadian


citer ni seram pada aku je.. pada korang tak tau la plak kan... thehehehe
smalam sedap-sedap aku tido, tiba-tiba aku terkejut dengan bunyi petir. kuat giler.. aku tarik selimut je.. then bunyi lagi... huaaaa... kalau korang nak tau.. aku memang gayat ngan bunyi kilat, guruh semua tu... sebab umah kat kampung pon memang leh tahan bunyi guruh ngan kilat ni.

dulu.. masa aku bujang trang tang tang, aku memang penakut giler ngan bunyi guruh ngan kilat, sampaikan aku lari pegi bilik mak aku sebab aku ketakutan. mane tak takut.. sampai bergegar tingkap bilik aku ngan bunyi guruh tu.. huhuh.. lama kelamaan takut tu hilang sedikit demi sedikit... *tak hilang banyak pulak yer..

sekarang... semalam... tido sorang-sorang... lam rumah agak besar pada aku ni.. rumah atas bukit.. *korang bayangkan yer... guruh dan kilat sambung menyabung... aku tutup muka dengan selimut je... da lama selimut.. rasa panas lak.. aku bukak sikit muka aku... tiba-tiba... maakkkkk! gelapnyaaa... takde letrikk... saboo je la.. menggagau aku cari handphone. *bukan nak call hubby aku la.. tapi nak bukak lampu handphone tu. kuatkan semangat, pegi cari lilin kat dapur. ni lagi satu hal.. nak pegi dapur pon aku berkira gak ni.. nak tak nak, aku masuk gak dapur cari lilin.. alhamdulillah.. da siap pasang lilin, aku baring balik tarik selimut. kak ekin, jiran blok aku sms tanya samada aku ok ke tak... alhamdulillah ok kak.. perempuan memang memahami perasaan perempuan kan? hehehe

call gak hubby, kot kot mane la tau dia bole tenteramkan aku... tapi.. hampeh... cakap macam ngigau je... aku kate takde letrik kat dia.. dia kate.. jap-jap lagi ade la tu... mungkin dalam tengahari... hahahahhahha.. dia ingat aku call siang hari.. sabo je laaaa... takpe la sayang... buat aku gelak je la... ish3x..

lepas call hubby, aku cuba-cuba tido je.. lama-lama aku tertido sendiri... tapi ada gak terjaga sebab dok berjaga ngan api lilin tu... pas tu.. hanyutt..... bangun-bangun je da subuh.. still takde letrik lagi..

saboo je la yerrr....
jangan marah.. ni bukan cerita hantu... tapi lam otak aku ade gak fikir pasal tu... huhuhu...

3 comments:

Apeks :P said...

seramnyee...... :P

anie said...

miahahahhaa...
best je cite ni..
same je ngan ani..
tkt ngan bunyi guruh kilat..
hahahahaha.. siap tup tinge.,
tp org ckp xleh wat camtu ek..
xtau la... kalo da tkt... suma tu da xkira.. wkkwkwkwk...
sabo je la... :P

adriea said...

huhu mmg seram la... hihi