Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Thursday, May 27, 2010

cutikah??

***ecah sakit tengkuk ke????

err... esok cuti ek? aku leh tak pasan esok adalah hari cuti. coz wesak day. tu pon pagi tadi tengah aku wat keje.. siti tanye aku 'esok cuti ke kak?? hari wesak' hoh?? ye ke??? pastu nakkan kepastian, aku tanye kat bos. pon pon berkata 'ate..kome tanak cuti ke?? esok cuti le...' <--baca lam slang perak bote yer... haha...

hah!!! kompom cuti. 3 ari tuuuu... ape aku nak buat??? silap2 esok aku ade kat opis gak. korang nak bercuti g mane? baru dapat gaji lak tu kan... pegi la membuang buat kat mane yang patut.. hahaha... tapi lam kepala otak aku ni da plan.. esok pagi nak breakfast kat restoran akak aku lah.. roti canai sama teh tarik!!! pehhhh mesti suci je muka pas makan. sebab sedapkan... hehehe...

oklah korang... selamat bercuti ek!! kalau balik kampung tu.. hati-hati k! ingatlah pada insan yang sayang kat korang.....

2 comments:

StingRay said...

heh...dapat gaji sebelum cuti..memang sedap!

adriea said...

pas dapat gaji.. pas tu cuti... mmg mendapat la pas cuti tu... coz duit da abes la stingray... heheheh