Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, June 9, 2010

ape khabar?

korang sihat? aku sihat... cuma mak aku yg tak bape sihat.. sedih aku tengok mak. darah tinggi naik sket ari tu.. so tiap-tiap hari selama seminggu bermula dari jumaat lepas aku bawak mak g klinik untuk cek blood pressure (BP) dia. alhamdulillah.. dari 170.. skang da turun 150.. tapi yg merisaukan aku.. mak demam lak. adekah sebab ubat yg terlalu banyak mak makan tu? huhuhuh... pagi esok aku nak bawak lagi mak g Hospital Tentera Lumut. harap-harap mak cepat sembuh... risau sangat bila tengok mak tak sihat macam tu... walaupun demam je..

waktu aku tulis blog ni pon.. mak da tido... hari lak ujan.. katak lak bunyik ngeng ngong ngeng ngong... memang merdu katak nyanyi.. sampaikan aku pon jadi ngantok same..


3 comments:

Y u Z z 9071 said...

yuzz doakan mak awak cepat sembuh.
jaga dia sebaik mungkin k.

. said...

semoga cepat sembuh.

Unknown said...

mekasih yuzz ngan nizam.... semoga Allah merahmati kalian berdua...