Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Saturday, May 15, 2010

Setiap Sabtu

da lame ek tak cite pasal kelas menjahit aku... dulu masa mula-mula masuk class, aku blajar wat baju kurung ngan kain lipat tepi tu.. *kejung otak lupe name kain tu. da siap da pun part tu. seronottt... mula-mula blajar tu... huhuhu malu ngan diri sendiri.. coz nak ukur guna pembaris tu pon dua kali ukur sbb tak confident. nak gunting kain pon teragak-agak. macam-macam lagik la... tapi skang ni .. aku masih lagi pegi kelas setiap sabtu. skang ni aku blajar wat kurung pahang. ngan kain overlap.. *wahhh konpiden je sebut nama kain.. tau tak camne kain overlap?? ala.. mcm kain lipat kain batik tu.... hari ni aku da mula jahit pesak kain kurung pahang tu.. seronot la bila tengok hasil sendiri yang santik.. weeehuuu~ minggu depan aku jahit utk kain overlap tu plak.. so.. layan je la gambar-gambar yg aku amik masa kat class yang tak berapa ado ni....
*banyaknye perkataan 'tu'... blasah je la...

masa ni tengah fenat.. relaks jap.. sambil tunggu cikgu ajar anak murid die yg lain... owh nampak macam takde orang je kan?? sebenarnya kitorang blajar secara individu.. so .. cikgu tak amik ramai sangat anak murid... ade lam 6 orang jek... tapi ade lagi yang datang ikut waktu terluang dorang...

ye... ni la dasar untuk wat kurung pahang... bukan dasar pandang ke timur ye bang..

owh tu buku conteng.. buku nota aku ade lagi satu... so.. korang tak minat ke nak blajar menjahit?? aku belajar ni utk masa hadapan aku je... insyaAllah.....

No comments: