Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Saturday, May 22, 2010

xtvt kami

sori la.. tak sempat nak update cite masa kat kelantan ari tu. ni da ade kat rumah baru la terhegeh-hegeh nak update... ya ampuunnn... :D

lame siot nak sampai kelantan.. dari manjung pegi taiping dulu.. tukar kete.. coz kete tu ade driver bawakkan.. ada 2 kete.. satu lagi kereta mak ngan bapak mertua kakak aku yg naik... kiranya ni percutian keluarga la.. percutian ke??? huhuhuh.. sebenarnya aku di ajak oleh akak aku pegi kelantan ni.. coz dia nak bawak mak aku skali. aku ni kan esisten mak.. hua hua hua...
perjalanan tu banyak meredah jalan yang penuh ngan hutan kat kiri kanan jalan.. turun naik bukit ngan gunung ganang.. meredah banjaran titiwangsa.. pehhhh... memang trill..

our driver.. memang best driver la.. sebab bertahan lame jadi driver my brother in law.. kenapa??? heehehhee...

ok.. da sampai ke destinasi.. Kem Desa Pahlawan, Kok lanas.. kitorang menginap kat sini je...

rumah tetamu.. vip.. *arrghh lupe snap signboard lagik! ishh... ruang tamu.. luas... bilik ada 3. aku berdua ngan mak, mak mertua kakak ngan bapak mertua dia.. kakak n husband 1 bilik.. *mcm bilik perantin wooo...

sampai-sampai je.. kita minum dluuuu!!! pas tu baru mandi.. ehhh.. tak leh tido lagi.. ade je orang datang ziarah kitorang malam tu... coz my brother in law is pegawai memerintah.. so wajib la.... menerima ramai tetamu.. haku???? sengeh2.. angguk2.. selit2 sket cerita.. layan magazine... huhuhu.. da ngantok.. aku blah masuk bilik... arrgghh mmg tatahan da mata.... sedar-sedar tetamu2 tu pon menyusul balik... huhuhuu.... sambung plak episod hari khamis...


No comments: