Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, May 18, 2010

Terima Kasih

mekasih kerana sudi melawat blog aku yg tak seberapa ni... setelah agak lame aku tak mengupdate blog ni.. ade gak sudi jenguk bila aku mula start rajin update. so??? moral of the story??? rajin-rajin laaaa update blog kesayangan ni kan??? kate kesayangannn... haha.. tapi kalau tak berupdate tu pepaham je la... aku ni hanya manusia biasa.. tak larat den nak kejar buat suma benda.. huhu..

agak-agak.. pasni ade tak visitor dari afrika selatan melawat blog aku ni ek???? haha...
ape-ape pon.. mekaseh yerrrr.. sayang korang sume.. walaupon sebagai silent reader... saya tatap sayang kamoooo...

4 comments:

Bro Framestone said...

jangan riso.. visitor dari antartika pun leh dtg sini

BroFramestone Blog

adriea said...

haha... Bro Framestone ni dari antartika ke??

Bro Framestone said...

x la.. bro dari Alaska je he..23x

BroFramestone Blog

adriea said...

woo... kiranya sy melawat bro tadi.. sy da sampai alaska la tu???? hahaha... best jugak kat alaska tu.. hihi