Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, May 19, 2010

Alhamdulillah...

aku da slamat sampai kat negeri cik siti wan kembang ni... perjalanan yg sangat mencabar aku rasa. sebab nak merentasi banjaran titiwangsa. sayangnye tak sempat nak amik gambar dikaki puncak banjaran tu... cantik wooo pemandangan kat situ...

aku stay kat rumah vip Kem Desa Pahlawan, Kok Lanas Kelantan... lebih kurang same je ngan umah vip kat Kem Pakit, Sri Aman Sarawak. aku sampai lam kul 6.45 petang tadi... so malam ni relaks dulu.. esok baru nak pegi jale-jale cari make... thehehehehe... ok lah.. aku nak tidur dulu.. ngantok aaaaaa... + fenat... gud nite~

No comments: