Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, May 18, 2010

bercuti lagik!!

lam tahun ni.. kali kedua aku bercuti.. ari tu g pangkor... kali ni nak pegi ke negeri Cik Siti Wan Kembang lak.. hehehe..

ape yang menarik kat Kota Bharu ek???? cadangan aku ngan kakak aku.. mau terjah sini


haha.. mau borong apa-apa barang yg menarikkk...

tempat mane lagi besh ek????

****tak dapat jumpe Mr Fiance.. pegi negeri kelahiran die pon jaaadila... untuk pelepas rindu... huhuhu..

5 comments:

Bro Framestone said...

bro minggu lepas bercuti tp ada kat Karnival belia Putrajaya...

puas hati gak ada kat sane sepanjang minggu

BroFramestone Blog

adriea said...

aik.. tu bercuti atau bekerja bro?? hehehe.. ade ape kat karnival tu ek..

kak ina kl said...

best tau gi kelantan ni..mcm-mcm ada..

ooo dah jadi milik orang ek..hati-hati sbb masa ni darah tgh manis..

kalau nak srh org dtg kenalah update selalu yer

Bro Framestone said...

bro mintak cuti kat company skrg

kat sana tolong company akan dtg bro he..23x wat marketing sambil tunjuk skill...

dapat gak la 2-3 orang yang berminat nk amik tender dgn company tue n bro yang kne uruskan he..23x

so masuk nnt terus ada kerje la

BroFramestone Blog

adriea said...

kak ina kl : insyaAllah kak.. sy akan cuba update slalu.. hehe.. doakan sy slamat sampai n slamat pulang yer...

bro : wahhhh.. sambil bercuti... sambil bekerja... masyukkkk...btul2 produktif... hehehe