Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Thursday, May 7, 2009

fuh~

*memula sengeh tunjuk gigi
*garu-garu dagu yang tak gatal
*angkat-angkat tangan kat depan pc.. konon-konon angkat tangan kat blogger la ni (kompom gilo)

sori u olls... (aik suda tukar ka?)
lame aku tak mengedet blog aku ni kan? ade ke yang tertunggu-tunggu?? *abeh la .. prasan sorang-sorang
ekceli aku agak malas nak mengapdet blog semenjak due menjak ni. ye.. saye mengaku awal-awal saye pemalas.
disebabkan aku ni orang penting kat opis *kekdahnye..
banyak keje yang dorang bagi kat aku sume urgent-urgent belako.
maka disebabkan tekanan yang melanda.. aku jadi malas nak menaip cite kat blog. buntu beb.. buntu nak taip ape..
sudahnye.. aku blog walking je la... itu tetap rajin oke! hehehehe..
aku suke jengah kehidupan blogger-blogger yang ade.. sonok kan...
*abeh?? ko takde kehidupan ke as?? *nanges
manyak benda nak citer.. tapi yang berlalu biarkan la berlalu.... * statement nak selamatkan diri
cuti hari buruh yang lepas tu kan .. aku lansung tak pegi mane.. *siyes beb
aku dok memerap je lam umah.
tapi.. bukan dok membongkang saje yer.. aku wat keje-keje kat umah oke..
masak, membasuh, tgk tv... tido..... hahahah
bosan je aku rasa nak kuar umah..
sambil-sambil tu aku siapkan jahit manik kat baju jubah aku.. lame giler pending...
bila aku da buat, sehari je siap.. *wah! bangga

cantik tak??? tak cantik?? takpe la kalo tak cantik........ *tetiba emo
jubah ni abg aku beli kat bandung. sepatutnya dia belikan utk mak aku. dah tu beli utk mak tapi muat untuk aku. camno tu??? tak reti nak beli la tu.. ish ish ish... timekasih bro.... hehehhe

nak siapkan jait manik kat kebaya lak..ishk bila nak siap neh!

No comments: