Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, April 21, 2009

Girlfriend award!

yey!! dapat award... from miss irda..my follower..hehehe thanx dear..

kalo korang nak tau.. bukan selalu aku nak dapat award ni. ni pon diberi utk sume follower blogger die gak.. tu pon aku da rasa best sangat.. hahahah sadis!

so, syarat-syarat untuk menerima award ni adelah ... (cantik la gambor awek award ni ek)..

1. pastikan jantina anda perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyatakan 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan
4. Passkan award ni kepada girlfriend anda

ye saya sangat pasti bahawasanya jantina saye 200% pompan. **hahaha ober.
saye suda mengkopi pes kan badge yg cun itu **sengeh
sebab-sebab kenapa saya bangga menjadi seorang perempuan adelah...
a. seorang perempuan mempunyai kelebihan yang lebih berbanding lelaki **hahaha bole jawab camtu ke?
b. pompan leh pakai mekap yg bermacam2 karer ** haku jarang mekap.. tp aku bukan laki aarr..
c. sorang pompan leh pakai tudung, shawl, telekung.. **laki bole ke?????? hua hua hua
d. sorang pompan bole mengandung dan bole melahirkan anak.. *laki bole jugak ke?? hihihih
e. pompan bole pakai barangan kemas *hai mami jarumm alahai mami jarummm
f. pompan ade ape yang lelaki takde **bangga ni
g. pompan mempunyai akal yg lebih.. berbanding lelaki yg cuma ade satuuu jek akal dorang **hua hua bangga lagik

ekceli banyak lagi sebab kenapa best jd pompan ni. pesal kasi 7 je ek? huhuhu...
so aku nak bagi award ni kepada follower2 pempuan aku gak. yg lelaki ada bran??? hehehehhe...

7 comments:

tipahvogue said...

eh akak lom sign up jadik follower awak lagik kan dik non kan? ngeh ngeh ngeh....*tetiba gelabah tak tentu hala...nak cabot larik tak sempat dah nih*

cokolat said...

pompuan adalah sangat sexy!
sangat!

adriea said...

nape kak tipah gelabah? hahahah... ni award bcampur tag ni. sila amik!! kalo tak.. saye majokk... hehehe

kak cok.. amik la award ni... for u juge... kak cok mmg cekci... hehehe

Mya said...

akak dah followww awk.. so akak pun blh amik award ni ek.. :)

adriea said...

uish.... boleh sesangat kak! sile amik... thanx coz sudi folo me .. muahh!!

miss jiejie said...

wow ...
sangat comel award nie ..
saye akan amek ..
tq kak..=)

adriea said...

sile la amik dear.... its for u too!!