Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, May 13, 2009

bayar tag kedua dan yang terlast!!

fuh.. harap2 takde kene tag lagi pas ni ....
ni aku dapat tag dari dak afiq ni
harap-harap terlunas la utang akak kat ko ye dik!!
tagnya begini...

1. If you can be animal, what will u be? why?

tengok.. soklan petama ponnnnnnnnn begini rupa. ishk.. jawab je la..
i dun wan to be an animal!! *tetiba emo.. hahahah
tapi.. kate nak jadi spoting moting kan? ye la.. aku jawab jugak la...
aku nak jadi baterflai. sebab baterflai itu cantik!! sekian.

2. If you robbed a bank, what do you want to do with the money?

adeh... suh merampok plak!
aku tanak merampok mane-mane bank! tapi ni kan soklan je kan? ngehahaha
ye la.. ye la... duit tu aku .... aku... ishk.. memang tak leh nak wat ape la ngan duit tu wei! tak berkat!!!!! hahhaha *memang serba salah nak jawab ni

3. If you can teleport yourself anywhere in the world where do you want to be? Why?

*sumpah aku tak paham

4. If you know that you are dying, what is the last meal that you want? Why?

*sob~ sob~ tetiba sedey..
aku nak makan sume masakan mak aku sajok. oang len tak leh masak!!
*nak dying pon demand lebey!!!!

5. If you can kill only one person in this world, who is the person? Why?

huh.... bunuh bapak segala bapak kepada syaitonnnnnn!!!! *ta tau la sape... sebab bila die da terbunuh, maka aman la dunia!!!! *ble aman ke???

6. If you can choose either to have more than 24 hours a day or can live more than 100 years, what is your choice? Why?

i choose can live more than 100 years. sebab nak menikmati kehidupan didunia ni dengan secukupnya!!! harap-harap bila umo da bertambah, tak bertambah lagi plak dosa. huhuh scary..

7. If you can date celebrities, who is that person? Why?

hurmm....... sapo ek? ni angan-angan jek tau.. aku nak date ngan anuar zain. sebab aku suka suara dia. pas tu ngan riz af6. sebab aku suka tgk mata dia. tu jek!! *dua orang selebriti tak salah kan?? muahahaha

8. If you can only have 1 thing in this world, what should that be? Why?

mesti la duit!!!! duit la segala-galanya.... wakakakaakakakkakaka.. takde.. saye tipu... saye nak mak sentiasa di samping saya.. *errr.. terserlah ke anak mak aku ni???? ye la.. lom tawin lagi kan?? hik hik

9. If you have the opportunity to tag 7 of your friends, who are they? Why?

huhuhhu.. aku tanak tag sesape... wat masa ni aku tengah baik ati. bior la tag ni berkubur di sini... sebab rasa sesak je bila jawab soalan-soalan tag ni..
voleykan afiq?? hehhehe



saje nak tunjuk gambo ni.. sebab nak tunjuk shawl baru yang aku beli via online. i look blue rite??? hihihihi

4 comments:

afiq said...

bagus kak... tpi aku nmpak cam kte sehati sejiwe...
ker ko mls nk pk kak????????!?!?!>?

Unknown said...

akak jawab melalui ketulusan ati akak ni dik...
pecayalaaaaa..... hahaha

Unknown said...

Keputusan yg baik utk tidak men-tag sesiapa haa haa..>!

Anyway, teleport tu maksudnya kalau u ada 'kuasa' mcm Hiro (si Jepun dlm cerita Heroes tu..rasanya ni lah nama dia..dh lama tak tgk) utk pejam mata pastu zasssss gi tempat lain. Mcm movie Jumper jugak kot.

Kalau I date dgn celebriti, I pun nk anuar zain haa haa..eh chop chop, Aaron Aziz lah. Kalau hollywood celebrity..hmmm list nye panjang sikit :P

Unknown said...

kak millie.. thanx for the info.. baru la tau teleport tu ape.. hik hik..

saye bg tag ni kat kat millie nak tak??? ahaks