Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Wednesday, March 4, 2009

malasnya.....

ergghhhh! malas! bosan! tak suke! tu yang bole aku luahkan ari ni.
besok.....
pagi-pagi aku tak masuk opis.....
sebab??
aku telah di amanahkan oleh bos aku utk pegi...
(jahaman) opss terlebey sudeh..
mukan-mukan...
aku kena pegi...
TAKLIMAT PINDAAN POTONGAN CUKAI BERJADUAL 2009
huarrggghhh!!!!
dah la aku tak pandai bab-bab cukai mukai ni (err.. ade ke pkataan tu lam kamus?)
haduuu... mmg tak ske tak ske tak skeeee~
bos kasi alasan kat aku..
besok dia nak g ipoh.. coz nak jumpe anak dia..
huh... (nak lari la tu)
ape ble buat....
aku hanya pekerja..
yang kena mengikut perintah!
kang kate aku pekerja tak bagos lak..
(nape tak suh je pak ali pegi??)
aku jugek.............................................
(aku tak suke pegi sebab aku tak tau bab cukai ni. sungguh tak pandai. sbb tak penah nak amik tau. nnt die tanye aku mcm2.. macamana??? harus aku terngangga?? ... err... tak bleh.. tak bleh.. nnt hilang keayuan aku.... cess... so... aku harus............)

tsenyum simpul... tenang sentiasa......................

3 comments:

cokolat said...

pergi dekk
tambah ilmu!!!!
dulu akakpun slalu kena..
asal ada taklimat ke, kursus ke.. sumer aku!!!!!!
tp bila kita g opis baru... org kagum ok dgn kita sbb kita ada byk ilmu!!!!!

so.. jgn tak suker yer

sekian nasihat dari puancokolat...
hahahahaha...

adriea said...

puan cokolat : wahh!! ye ke kak?? mekasih yer. tiba2 rasa mcm ade semangat otomen rasuk lam badan ni. hahahah.. yer yer.. saye cube akan suke. yee... caiyok!! (paksa rela ni) hahaha

kakpiah said...

ha'ah dgr la nasehat dr puan cokolat tu...
bagos tu .. baik budaknyer.. puiii....

ko nk semangat kesukanan tak dik?
meh akak lak rasok ko..
wakaka...