Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Friday, March 6, 2009

ku tak mampu......

eceh.. tajuk entry mcm hebat je kan..

alkesah.. aku tak mampu nak wat ape skang ni....
tak mampu hapenya??
tak mampu nak lawan takdir...uiceh *drama je lebey ni
muehehehe..
aku sebenonya nak bgtau aku dilanda kebizian lagi.
local order da kuar! huarrrghh kene kerah tenaga lebey lagi...
coz nak claim kat navy keje yg 3 bulan sudeh siap..
huh.. lama tol nak kuar LO..
esok aku kena datang opis... huaaaaaaaaaaaaaaa



kijam....kijammmm.... rosak hari cuti aku di hujung minggu....

tapi bos kate nnt dia bayar double kat aku... ngeeeeeeeeee.....
semyum sampai telinga.. macam ekal dapat donut jacko...

say cheeeesssseeee!!! hehehehehe so....... entry mesti manyak entry tertangguh lagi ni.. ku tak mampu... maapkan akuu.... *tibe-tibe je..................

4 comments:

cokolat said...

akak tiba2 mcm nak mengamok tgk donut tu..... hiyakkkkkkkkk!

adriea said...

nape kak??? donut tu wat akak marah ek? hahahah

mummysya said...

donut tu sangat besttttttttttttt!!!

adriea said...

yesshhhh.. itu donut mmg best kak kin... (lap2 air liur)