Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, March 10, 2009

jom pegi shopping!

dari kedai cemin mata... mata da ok ... so.. mari kita mencuci mata kat mana?? yer... kat giant!!! hahaha... tujuan utama g giant adalah
1) nak beli kasut utk husna dak tecit.
2) tu jer.. takde yg kedua... hahaha
amik troli ko.. mcm nak beli banyak benda jer... danial rajin tolak troli ngan dak tecit duduk dalam tu.

dak tecit panggil danial PAK NIL.. coz mmg da pangkat bapak da danial ngan dak tecit ni.

da jumpe kasut dak tecit *kaler merah dalam troli tu.. tak ingat nak amik gambo kasut tu.. huhuhu.. murah jer .. opah uda yg lanjer (kak yati) .. coz esok (ari ni la tu 10/3/09) bday dak tecit ni. suke la tu~


can u see that cute shoes?? dia yg pilih kaler tu hoke! so barang-barang keperluan dapo yang lain.. tak manyak pon... aku? aku rembat cokolat jer *bukan kak cok hoke... thehehehe (em sowi~)

pas da bayar... lalu kat kdai cemin mata.. kak yati nak belikan cemin mata utk dak tecit ni.. dia ape lagi.. nak ajer... kaler ni pon dia yg pilih hoke! hahhah.. lawo la tu yer? onyang buat cemin mata.. dia pon nak cemin mata... mahal woo .. rm850 sen... wakakakak

akhirnya... kami pulang... pak nil yg menjadi pemandu troli itu telah keletihan ... dalam kete .. trus tdo..... hahahaha..



*hepi tengok org yang di sayangi tu hepi jugak....


dah g wat kejer

No comments: