Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, March 10, 2009

buat cermin mata baru~

smalam... kan cuti... hari maulidur rasul kan?... smalam kak yati pon lom balik kl lagik.. abg eli pon lum balik tanjung malim gak. aku pon tak rajin g opis nak wat overtime.. (over tau) so, pas lunch, aku n kak yati mencadangkan nak g bawak mak ke kedai cemin mata. of kos la nak g wat cermin mata kan... takan nak wat cermin idong lak..
cemin mata mak pon da lame tak berganti. cian mak.. berair da mata dia pakai cemin mata yang lama tu.. so aku, kak yati n kak ina share modal nak wat cemin mata yang baru ni. masuk je kedai tu.. rasa besh jer.. coz sales girl dia amat la peramah.. bukan pemarah... aku tlg mak carikan frame yg bersesuaian... then live it to her nak pilih yg mane satu.... tak kira la mahal ke murah ke.. tp mak.. biasa la.. takot nak pilih yang mahal sangat... walaupon kak yati da bagi green light .. dia pilih yg sedang-sedang saja...


sementara tunggu mak g scan mata.... harus la posing dlu.. danial (anak buah aku) nak torai pakai spek jugekk!!.. haha
yesh.. dak tecit ni.. aku yg groom kan... nak pakai tudung la.. mekap la... tp tak nampak eye shadownya.. atas sebab faktor warna kulit kot... hahahaha... danial nak menyelit jugek!

hoho... harus la posing lagik.. nyampes lak asik muke aku je yg menempel.. huhuhu hoh?? haku nampak chubby ke?? grrrrr... muke aku ngan kak yati pon lebey kureng same je kan?? ate... name pon akak ngan adik.. ihiks...


suke aku tgh telatah husna dak tecit ni. sebok perati kan orang dalam cermin tu.. hahahaha siyes je muker..

see.. ni la mak aku.. lebor mak senyum... gumbira sungguh dier... hehehehhe... ye mak.. santik spek tu mak.. tp adik pilih bonia... mak pilih monalisa... huhuhu... takpe la..asaikan mak hepi!! sayang mak! muahhhh! pas ni g mane lak????

No comments: