Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers

Follow Me ;)

Tuesday, March 10, 2009

gemuruh jiwa!!!

memula.. sengeh dlu...
pepagi da kejutkan abe .. 430am hoke..
coz dia nak btolak g kuching... naik flight nak balik kampong...
melawat ibu dia yg sakit.. (syukur alhamdulillah.. ibu dia da sihat.. da kuar dari spital)
then mcm biasa aku tanya soalan-soalan lazim (sms jek..).. lazim ke?? (tayah la cite ape soalan lazim tu.. )hihihi. em soli!
tiba-tiba dia ajak aku g kampung dia.. jumpa mak dia.. huhuhuhuhuhu..
wow! gembira hoke.. ada new step in our relation. (den tak ponah jumpo mak dio laie...)
tapi kan...
tetiba je kan....
pas aku mintak izin ngan mak aku...
pas abe pon da mintak izin ngan mak aku...
pas aku da beli tiket nak g pantai timur nun... (hui mmg PAS ni) hahahah
tiba-tiba jantung aku dag dig dug..
tetiba gemuruh di jiwa!
ape yang aku buat ni???
wei as.. ko nak pegi umah famili bopren ko wei! bukan g umah sedara-mara ke.. umah tok guru ke.. *hahaha tetiba
then mula la lam pala otak aku ni dok pk..
bleh ke dorang terima aku?
wei.. aku dop gheti ghoyak klate! sungguh!!
ngan bopren dlu2 mane penah aku g jumpe mak dorang weh!
buatnya dorang suh aku masak?? mak aihh mmg masak ko as!!!
mak dia da la tgh sakit.. kot2 dia lagi sakit tgk aku ke???
haaaahhh!! keje giler!
ala tolonggggg.....
kak cok, kak tijah, kak piah! kasi suntingan semangat sket kat haku!
elok ke ape yg aku buat ni?
tak gelojoh ke???
haku takottt...

3 comments:

cokolat said...

petua akak...
masa cium tangan bakal mak mertua tu..
geget sket... bagi lebait!
kompem dia ingat ko sampai bila2 dek...
akak lu cemtulah...
(akak adalah tipooo)

Tijah said...

aku tak tau!

lalalalaa...(pandang tempat lain sambel berkata..padan muke kooo)

hahaha!!!

adriea said...

huaaa... kak cok... mmg la die takan lupe kalo wat cam tu.. nnt dia ingat aku nak isap darah die lak.. keliwonnn keliwonnn.. hahaha

kak tijah.. ko mmg kak.. tamo kase segamat ni.. eh semangat

huaaa tolonn... kak piah! kak kin(mummysya)!! tolonnn

mtk tlg kat oang yg da kawin je ek? hahaha