Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Wednesday, May 29, 2013

Ditinggalkan.....

balik dari putrajaya hari tu.. hubby ajak pergi the curve... nak beli baju katanya.. aku ikut je la... sampai the curve.. kami macam pelik je tengok jalan nak pergi ikea dengan the curve lenggang tak macam sebelum ni... maybe ramai yang balik kampung kot.. tp ok gak.. senang la nak cari parking nanti.. hehe

masuk parking dekat the curve... lepas parking.. masuk dalam terus.. hubby menyampaikan hajatnya nak beli  t-shirt dekat kedai bla bla bla... dia citer la pasal kedai tu.. aku tau kedai tu.. sebab sebelum ni kitorang penah pergi.. dia kata kedai tu dekat dengan secret recepi.. aku ikut je la ... kaki da letih ni... sambil berjalan aku rasa macam tak betul je info hubby aku ni.. sampai kat tempat yang dikatakan kedai tu takde... so aku pon menyampaikan la ape yang aku ingat...

'ayg rasa kedai tu kat bangunan sebelah sana la bang... dulu kita pergi sana.. bukan kat dalam the curve ni..' terkebil-kebil hubby tengok aku.. agaknya dia pon da ingat kot.. huuuuu... pas tu dia kata ok2 jom gi sana.. aku... what?! aaaaa taknak laaa ayg tak laratttt... huhuh sumpah memang tak larat aku nak menapak jejauh lagi.. lastly aku cakap aku tunggu je kat tempat kitorang berdiri tu.. kebetulan kat situ ada tempat lepak dan ada tempat duduk.. mak rela duduk situ lelama dari ikut hubby menapak jejauh tu... kemudian........

aku pon ditinggalkan..... hehehe

duduk la situ aku sorang-sorang.. actually ramai lagi orang kat situ.. kebetulan kat belakang tempat aku duduk tu ada promosi barangan barbie... mang aihhhh macam-macam ada ... semuanya sangkut paut dengan barbie.. pink gitu.. tapi.. ade aku kesah??? haha..

duduk je la aku kat situ dendiam... sambil snap dua tiga gambor.. (boring la dah tu)

pintu masuk.. kat luar tu terus menuju ikea

oh duduk sebelah kedai dorothy perkin

ade kedai ck gak..

uiii henbeg dia...

ha belakang ni barbie fest

bersih mata cuci mata tengok baju2 DP... hehe  nengok jeerrrr...

sambil aku dok syok verangan shopping kasut CK.. baju DP... sambil goyang-goyang kaki... kting!!! muncul la hubby depan aku.. ala kaco je aku nak berangan... aku tengok dia bawak satu paper bag... ade dua helai tshirt je... harga RM200 lebeyy... eeeeeeee mahalnya bajuuuu!!! kalau beli baju aku bole dapat banyak helai tauuu! tiset pregnant yg aku pakai ni pon rege 20 hengget je.. haha.. pesal baju orang lelaki ni mahal sangat ek??? heran... heran.. pas tu gi makan kat SR.. makan untuk alas perut jer.. then balik.. nak kuar g parking lot pon leh sesat.. wakakak.. 

balik tu singgah JJ jap.. beli barang cket... pastu baru balik.. phewww~ letih jangan citer.... dah lama terperap dalam rumah.. sekali dapat kuar.. jalan puas-puas.... hehe... 

2 comments:

zeera lily said...

ingat kite yg pompan2 je shoping bnyk habis duit.. hee..
btw, jemput follow tmpt sy =)

Unknown said...

hehe.. org lelaki lagi banyak kuar duit utk shopping.. percayala.. hehe .. tq sudi drop by :)