Our Anniversary!

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Follow Me ;)

Tuesday, May 21, 2013

Mom & Baby Expo 2013

cuti weekend hari tu *errr tak ingat weekend yang mana satu... huhu... kuar dating ngan hubby.. mulanya ikut dia pergi bayar duit kereta .. pas tu pergi makan tengahari.. makan tengahari pukul 11 pagi??? of kos la takde lauk pauk lagi dekat MZ tu.. haha... *MZ ni tmpt peberet dia.. last nya pergi makan dekat kedai makan yang dekat jalan nak masuk HKL tu.. *eh byk lak dekat

pas tu.... tanya dia nak pergi mana lagi? aku just bagitahu dia ada expo dekat mid valley.. adoiii.. terus dia kata nak terjah sana.. nyesal bagitau.. sebabnya? aku tak larat nak jalan.. huhu...
aku cakap aku tunggu dalam kete je la.. dia je la terjah sorang-sorang.. hubby kata ok je.. huuuu...

sampai mid valley.. pusing-pusing cari parking.. sekali aku tengok macam agak seram kalau aku tinggal sorang-sorang dalam kereta kat tempat parking tu.. terpaksa la aku mengkerahkan tenaga aku untuk mengekor si hubby. huhuh...

masuk je dalam mall.. fuhhh.... macam megik... kuar pintu tu terus nampak entrance mom & baby expo.. ehehehe.. alhamdulillah.. terima kasih Allah.. kerna dipermudahkan ..

sampai je tak terus masuk situ.. tapi terus cari toilet... biasa la tuntutan seorang ibu yang tengah mengendong anaknya dalam rahim.. huhu..tu pon jenuh memusing mencarik.. dah la jalan macam penguin.. slow lak tu.. haish... buat pengetahuan korang.. ni la 1st time kami berdua datang ke mid valley ni.. tu yang macam blur je bila masuk situ.... hahaha...

rupanya toilet dalam food court tu je... dari food court tu pon bole masuk ke tempat expo... masuk-masuk je aku rasa macam nak nangis. ramainya la umat.. aku ikut belakang hubby je.. dok terpegang2 baju ngan pinggang dia.. uhuhu.. takut berlaga perut ngan orang lain kan.. laga perut kat belakang hubby takpe.. teeeeetttt... haha..

jom layan gambar..

masa ni baru sampai
masa baru sampai tu masuk kejap.. pastu tengok ramai sangat orang.. kuar balik sebab rasa nak terkucil.. hehe

lain yang nak dibeli.. lain yang dibeli.. hubby.. hubby..


atas pentas.. ada dynas
yang kat atas pentas ni mula-mula aku tengok ada pertandingan baju ibu mengandung kot? eh tah.. tak tau.. aku nengok ramai peserta yang catwalk atas ni.. peserta tu pon pengunjung expo ni gak.. pas tu lalu lagi sekali depan pentas ni tengok dynas da bagi hadiah.. dialog hubby 'kenapa ayang tak masuk tadi? kalau masuk da dapat pampers free' aku.. erk??? apekah??? tak koser la mak nak catwalk atas tu.. huhu

agak bila da merimas dok dalam tu.. aku ajak hubby balik. aku tengok dia pon macam da pening tengok ramai sangat orang.. lain yang nak cari.. lain yang dibeli... huhu.. ok jom balikkk!!!

jom jom kuar... seee?? aku ikut belakang dia jer... ehehe..

ha.. set date tu... ade lagi!!! jumpa lagi!!..

jom balik!!!...... yes.. kitorang terus balik rumah... on the way balik tapau goreng pisang... sampai rumah dua-dua terbongkang... huhuh..


No comments: